Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1.9 JTD 105HP Тресе на полусъединител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 1.9 JTD 105HP Тресе на полусъединител

    Здравейте,
    Проблема е описан в заглавието, смених първо съединител, не се оправи след това маховик (чисто нови) и няма никаква промяна. Изчезна дрънчането от маховика при палене и гасене, съответно едно скърцане при подаване и отнемане на газта. На студен мотор почти винаги е перфектна, но когато загрее става неприятна за каране в градски условия. Задния тампон на скоростите също е сменяван.

  • #2
    Не е зацепен ангренажния ремък като трябва
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
    sigpic

    Comment


    • #3
      Отворен съм за всякакви предложения, но защо реши, че ремъка е виновен??

      Comment


      • #4
        Само предположение, нищо друго !
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
          Здравейте,
          Проблема е описан в заглавието, смених първо съединител, не се оправи след това маховик (чисто нови) и няма никаква промяна. Изчезна дрънчането от маховика при палене и гасене, съответно едно скърцане при подаване и отнемане на газта. На студен мотор почти винаги е перфектна, но когато загрее става неприятна за каране в градски условия. Задния тампон на скоростите също е сменяван.
          А опората на задният лагер и семирингът как са?
          Какви са съединителят и маховика?
          Педалът става ли по-твърд при загрял двигател?
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            А вилката как беше.
            Валеото вече стана боклук

            Comment


            • #7
              семеринга зад маховика е нов кортеко, валео са съединителя и маховика, вилката нямаше луфтове, само е смазана, долната помпа на съединителя е нова (метели на около две години) спирачната течност я сменявам на всеки две години! Тресе си на полусъединител от както я имам и след смяната на маховика вече започвам да се изнервям. Когато карам назад почти няма вибрации или изобщо няма, но напред все едно се препъва в нещо....

              Comment


              • #8
                Освен задния тампон, имаш и на скоростите от скъпите тампони, него погледна ли го ?
                Fiat Bravo II 1.4 16v

                Comment


                • #9
                  Видимо са здрави, тресе когато загрее.

                  Comment


                  • #10
                    Той този тампон е хидравличен и като се прецака от него много гадно тресе. Отвън мисля че е алуминиев и изглежда винаги здрав, но трябва да го видиш дали не се е облял с масло, тоест да е изпуснал. При нов махових и нов съединител няма какво друго да е освен тампони, особено както ти казваш при задна скорост усукването става по-различен начин и реално затова може да не го усещаш.
                    Fiat Bravo II 1.4 16v

                    Comment


                    • #11
                      Този на скоростите гледам го дават металогумен, а на мотора хидравличен

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                        Този на скоростите гледам го дават металогумен, а на мотора хидравличен
                        На моята 105HP и двата са хидравлични, но има и алтернативни гумени, възможно е да ти е сменен.
                        Fiat Bravo II 1.4 16v

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                          Видимо са здрави, тресе когато загрее.
                          Щом е само след като загрее не е тампон и ти трябва диагностика

                          Comment

                          Working...
                          X